1+1=3 .Cumpara minim 2 produse Sylveco si primesti un produs full size Sylveco Gratuit!
Ecozar
produse | Total: Lei
Vezi detalii cos

Kit STEM Primii pasi in stiinta, Thames & Kosmos, 5 ani +

Brand: Thames & Kosmos | Cod produs: K_567001
Pret cu TVA inclus
199 Lei
Pret cu TVA inclus
Stoc limitat

Livrare prin curier in Romania: Marti, 30.04.2024

Ridicare personala din Showroom: Luni, 29.04.2024 intre orele 9:00 - 17:00

Livrare internationala: 3-6 zile lucratoare

*in zilele libere national nu se proceseaza si expediaza comenzi

Gratis pentru comenzi de minim 250 lei

20 lei pentru comenzile sub 250 lei

NU percepem taxa pe km. suplimentari sau taxa pe ramburs

100 puncte de fidelitate (vezi ce poti face cu ele)
Info & Comenzi telefonice: +4 0735 624 789
Livrare rapida din stoc
In 24h comanda ajunge la tine!
Produse originale
Cu atitudini sanatoase!
Livrare in toata lumea
pentru orice comanda
13 Ani de Experienta
99% dintre clienti ne recomanda
Retur simplu in 30 zile
si banii inapoi in 72 ore
Produse din aceeasi categorie

Descriere produs

O prima investigatie si intelegere stiintifica cu 25 de experimente distractive in domenii cheie precum biologie, fizica, chimie.
Aflati de ce au nevoie plantele pentru a creste, construiti un barometru, vedeti cum urca apa, urmariti cum transpira plantele si investigati inmultirea plantelor. Descoperiti cum mareste o lupa, cum se amesteca culorile, cum atrage electricitatea statica, cum arata timpul cadranele solare si cum functioneaza un film. Investigheaza presiunea aerului, fluxul de aer, hovercraft, avioane de hartie si aspiratie. Scrieti mesaje secrete, faceti sa pluteasca o agrafa de hartie, suflati super bule, observati actiunea capilara si testati deplasarea. Construiti o barca actionata cu sapun, amestecati ulei si apa, experimentati evaporarea, pictati cu zahar si urmariti cum se umfla un balon.
Contine 58 piese, un ghid de 48 de pagini, Stepping into Science pentru a invata elementele fundamentale ale stiintei prin 29 de experimente practice, pas cu pas, introducandu-i in acelasi timp pe copii in metoda stiintifica propriu-zisa.
Varsta recomandata: 5 - 7 ani.

Premii

Premiul Teachers' Choice 2011
Premiul aprobat de Parents' Choice din 2007
Premiul Preferred Choice Award 2007 din partea revistei Creative Child

Confectionat din plastic. Conform reglementarilor EN71&ASTM.
AVERTISMENT: Contraindicat copiilor sub 3 ani, contine piese mici. Se recomanda supravegherea copilului de catre un adult in timpul jocului. Cititi instructiunile inainte de utilizare, urmati-le si pastrati-le pentru referinta.
Produs in Germania pentru Thames & Kosmos, Anglia.

Raporteaza informatii incorecte
Descrierea produselor sau a serviciilor disponibile pe site-ul nostru (prin imagini, video etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea noastra, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare. Implicit, societatea noastra nu isi asuma raspunderea pentru eventualele erori de pret sau stoc. Aceste erori nu ne obliga la nicio actiune.

Despre brand Thames & Kosmos

Thames & Kosmos

Thames & Kosmos a fost înființată în 2001, când directorul unui muzeu de știință din Rhode Island împreună cu fiul său s-au asociat cu o editură germană veche de 200 de ani pentru a împlini nevoia majoră de materiale pentru educație științifică care să fie mai stimulatoare, mai eficiente, mai relevante – și, desigur, mai distractive! De atunci s-au dedicat acestei misiuni, prin jucării și jocuri care sunt atât captivante, cât și educative, combinand experiențele autentice de învățare cu explorarea practică. Scopul este de a permite copiilor să își asume riscuri, să experimenteze, să inoveze, să coopereze, să rezolve probleme și, uneori, chiar să eșueze.

JUCĂRII ȘI KITURI STEM: De la seturi mici cu o singură activitate, până la seturi cu sute de provocări, create de o echipă de clasă mondială de profesori, oameni de știință, ingineri, designeri, jucători experți și părinți.

Brandul Thames & Kosmos este foarte apreciat de părinți, profesori și educatori, fiind recunoscut pe scară largă ca un inovator principal în spațiul STEM. Produsele au primit sute de premii, inclusiv Invenția anului de la TIME, Premiile de platină pentru jucării de la Oppenheim, Jucăriile anului ale Asociațiilor de jucării, Cele mai bune jucării pentru copii ASTRA și Alegerea părinților. Ele au fost, de asemenea, prezentate în instituțiile media naționale, inclusiv Today Show, Fox & Friends, Good Morning America și The Wendy Williams Show.

Vezi toate produsele de la Thames & Kosmos